Kheb al ondertussen 2 pogingen gedaan om is met u te praten,
want alé ik kan da ni zo laten, uit elkaar gaan met zo’n slecht gevoel, kword daar gek van….
Ge denkt miss van ni maar maar ik zie hier super super hard van af, kwil da gewoon ni te
veel tonen, (vndr: vervolg gecensureerd)..
Gij ziet nu enkel mijn slechte kanten en hoe da ik verranderd ben,
maar ge moe langer kijken dan uwe neus lang is e, miss is da allemaal wel een reactie
op hoe da gij verranderd zijt, al is over nagedacht?
Wete tis allemaal begonnne toen ik plots ni meer met u auto mocht rijden
en heel de seine voor da koffiemachin, ale ik begrijp wel dat da een risico is dak met die auto rijdt,
ma ten slotte reed ik er al super lang mee, en vroeger was er zelf meer risico.
Ma bon da zijn maar 2 spelden in den hooiberg e.
Om het gewoon is over het algemeen te hebben, enkele maanden nada we zijn gaan samenwonen
zijde gij (miss onbewust) echt beginne verrandere tov van mij, gij begon zo afstandelijk te doen,
ge moe u is inbeelden hoe da voelt als we bij u ma en grootouders zitte of in stijn zijn kamer
en dak u zo is wil vastpakke en da gij mij gewoon wegduuwt,
En nu is vraag ik mij altijd af wa ge me mij nog te make wilt ebbe :-s
kem nogtans geprobeert ze, kwil me u naar cinema, ge wil ni , kwil ne keer gaan eten met u, ge wil ni,
kwil valentijn vieren, ge vraagt of we wel ne kado voor elkaar gaan kopen, kwil is me u gaan eten, ge wil ni,
der was echt niks niks da ge nog me mij wou doen e…
Pas op ik spreek mezelf ni goe, kheb de laatste tijd ook ni altijd braaf geweest, en kheb ook men fouten,
ma kwil da ge weet waar da begonnen is, en dat da enkel een reactie is op iets anders.
Want ik in tegenstelling, kben u wel altijd graag blijven zien.
En da kunde mij nu echt echt ni wijsmaken dat da bij u nog het geval was.
Soms denk ik gewoon da gij gene mens zijt om me iemand samen te wonen,
vroeger wast ook al een probleem e als ik in de week is bij u wou zijn, ge wou mij enkel int weekend zien.
Enja dan is da allema geen probleem e,
ma wete, als ge samenwoont dan moede al is kunne zegge, wilde mij helpen hiermee en wilde aub dees is opruimen,
ma het probleem is gij voelt u direct gecomandeerd en opgejaagd, waarom??
en voila nu ben ik in u ogen gewoon een zaag en ebde nen degou van mij…
En ipv er aan te werke edde mij alleen ma verder afgestoot en nog meer tegengewerkt met alle gevolgen van nu……..

We hebben het nu 3x geprobeert samen, het is genoeg geweest.
Tleven ga verder en kwil mij nu open stellen voor iets anders.
Het leven gaat tenslotte verder….

Hopelijk kunnen we nog een klein beetje normaal doen tegen mekaar , en betrek mij aub een beetje meer bij de dingen
want tzijn ook mijn zaken, en als u een vraag stel aub reageert normaal, das het enige dak vraag.
Kvraag u ni om mij terug graag te zien, kvraag gewoon redelijkheid, das al.
Ik ga men best doen,nu gij nog

(Niet echt een goed idee om als interim de professionele openbare freelance mailbox te gebruiken om privé mails te versturen en die dan niet te verwijderen uit de ‘verzonden’ berichten box. Je weet nooit welk sujet er na jou komt op werken, het ziet en het dan op een blog gooit…)

