I ♥ i-caps

Beste lezers,
 
Het is tijd voor een nieuw imago en een nieuwe naam. Een onderzoek van Data Driven heeft immers uitgewezen dat 99% van de bevolking hierop zit te wachten. We moeten af van ons stroef en bureaucratisch blogimago. Dat is het verleden. Wij zijn klaar voor de nieuwe internetmarkt. Wij twitteren, facebooken en I-phonen. Het is tijd om onze verpakking aan de nieuwe inhoud aan te passen.
 
Omdat de blogmarkt alsmaar internationaler wordt is dus een naam die wat internationaal bekt absoluut noodzakelijk. Maar de link met het verleden willen we behouden. De douchekapjes blijven de douchekapjes, de kernactiviteit blijft, maar we zouden het liever op zijn engels doen. De naam blijft maar daar komt een i voor van ‘international’ om aan te tonen dat het om het www gaat. Let ook op het ontbreken van kapitalen, dit om de toegankelijkheid te benadrukken. Zeg voortaan niet meer: ‘De Douchekapjes’ maar ‘i-caps’ (spreek uit: aaikeps).
 
Met een nieuwe naam gaat natuurlijk een nieuw logo gepaard, daar brainstormen we nog over. We denken er aan om de douchekapjes die we al jaren kennen min of meer doormidden te knippen. Maar we zijn een zuinige blog en gaan dat niet in één klap uitvoeren. Denk dus niet dat we hier morgen al staan met nieuwe douchekapjes op ons hoofd. We gaan dat doen naarmate de oude versleten zijn. Dat kan maanden tot jaren duren.

‘I love i-caps!’ is één van de vele posistieve responsen die we reeds mochten ontvangen. Ook uw enthousiaste reacties zijn altijd welkom in de reactieluiken hieronder. Negatieve bereiken ons niet.

Advertenties