Open brief aan de dames:

Beste dames,

Hierbij wil ik jullie hartelijk danken voor het geslaagde stijladvies betreffende mijn televisieoptreden gisterenavond. Ik heb de beelden herbekeken en ik ben heel tevreden. Vooral jullie advies om de benen gekruist en de lengte van de rok zedig te houden heb ik heel erg op prijs gesteld. Want inderdaad, de cameraploeg van Terzake weet ook graag wat er ónder de tafel gebeurt. Dat maakt allemaal deel uit van de nieuwe open politieke cultuur.

Mijn goede vriend en politieke mentor vond het ook heel geslaagd, hij was zeer tevreden achteraf. Ik breng mijn kleedje nu vlug naar de droogkuis want ik wil het zondag ook aandoen en we  kunnen ons geen Lewinski-affaire permitteren op dit ogenblik. Ik begrijp alleen niet waarom Marianne zo kwaad was, ze zegt dat de kleur voor verwarring heeft gezorgd, rode kleedjes zijn het handelsmerk van babes, wij houden ons beter aan onze  kostschoolstijl. Ze zegt ook dat ik op mijn gewicht moet letten, dat ik niet rond als een levensgenieter word, wij houden het liever sober voor de mensen.

Als wederdienst verleen ik jullie hier graag enig publicitair dienstbetoon. Voor deftig stijladvies, één adres:

Drie deftige dames

Stijlconsultancy

vriendelijke groeten

Inge

