Wijven die krijsen omdat ze een vrouwentrip gewonnen hebben en mannen die blij zijn dat ze het kot voor hun alleen hebben. Woest worden de dames daar van. Tussen elk TV-programma zijn ze er weer. Vier zogezegd hedendaagse hippe werkende en zelfstandige vrouwen met echtgenoten die verlangen naar Mad Men tijden.

Hysterische vrouwen. Vroeger, toen er nog geen internet was, dachten mannen dat hysterie een ziekte van de baarmoeder was.
Bij het reclamebureau dat de vreselijke MNM spot bedacht, denken ze dat nog steeds. De voltallige ploeg krijgt een XXL douchekapje. Gekocht in bulk. Om ze uitzonderlijk in de diverse lucht- en geluidsproducerende lichaamsopeningen van deze heren én dames te steken.

(Deze trofee wordt uitgereikt aan personen, bekenden of onbekenden, die een opmerkelijke uitspraak deden.
Hij bestaat in 2 uitvoeringen: het “Douchekapje” voor deftige uitspraken en “Douchekapje XXL” voor ondeftige uitspraken.
De gelukkige ontvanger van dit laatste kan het dan meteen helemaal over zijn hoofd trekken!)

(verwante blogpost: machas!)

Advertenties