Mijn zoon heeft een onvoldoende voor biologie. Het ging over de bloemetjes en de bijtjes.  Ik maak me daar wel zorgen over, je zou toch denken dat dat gesneden koek is voor een zeventienjarige. Maar wat wil je,  ze denken alles beter te weten van tinternet.

Nochthans had ik de indruk dat hij de stof voldoende beheerste want hij heeft mij goed voorgelicht. Wat er allemaal niet gebeurt bij een simpele copulatie! Vooral in de kop dan.  De stoffen die daarbij vrijkomen, daarmee kan je een paard vellen! Tegenwoordig moet je echt overal je hoofd bijhouden.

Vroeger was dat toch veel simpelder allemaal, wij gingen gewoon aan de slag zonder diploma.

 

copyright peter van straaten

(omdat dit een deftige blog is heb ik ‘dàt’ woord in de titel vervangen door ****, anders krijgen we hier weer al die viespeuken over de vloer)

