Dat was gewoon geen hartverscheurend liefdeslied vol smart en pijn, dat lied dat mijn Italiaanse vakantieliefde me ooit als afscheid liet horen. Ik maar al die jaren denken dat een jaar zo voorbij was en dat de trein vertrok. Een jaar is geen eeuw.

Gewoon content was hij, blij om een jaar zonder mij, zes keer meer rendement betekende dat. We drinken er nog eentje op. Schol.

(Vertaald met Google translate)

Rivedo nog de trein te wijken
en u
Wat ascuighi dat de scheur – terug
Hoe ‘mogelijk een jaar zonder jou.

Nu schrijf aspettami de tempo schol
Een jaar is niet ‘een eeuw – terug
Hoe ‘nog steeds moeilijk zonder jou.

Zes
zes mijn leven hoeveel nostalgie
Zonder u
rendement
terugkom.

Sinds zes partijen e’cominciata voor mij eenzaamheid
Rond me er “het geheugen van de mooie dagen van onze liefde
De roos die ik heb links was’ nu gedroogde

En ik ben het herdenken van een boek dat niet finisco ooit gelezen.

Ricominciarse elkaar zo goed, je wilt
ll tijd vliegt aspettami-back

Pensami altijd weten de tijd en schol
Zes
zes mijn leven
liefhebben
mijn schat
Quanta nostalgie
een jaar en niet ‘een eeuw
Zonder u
rendement
rendement
pensami altijd weet
Tornero
terugkom.

