‘Het douchekapje van de week XL’ gaat naar de schijnbaar deftige dames Trinny en Susanah.

Toen ze in hun ‘Undress the nation’ de kantinedames in een ziekenhuis van een nieuw uniform gingen voorzien, trokken de stijlvolle Trinny en Susanah bij wijze van research, maar vooral voor het oog van de camera, mee op de werkvloer.

De strijkplank en de barbie besloten dat dit werk toch heel even iets anders was dan wat zij deden. “Ik voel me vernederd” zei mooie Susanah, terwijl ze borden in de vaatwas stopte. “Discusting!” pruilde Trinny bij het aanschouwen van wat etensresten op een bord. “Ik kap hier mee, want straks kunnen jullie nog mijn kots opkuisen!”

Een écht deftige dame die hier haar dagelijkse kost verdiende vond dat ze zich gedroegen als verwende nesten.

Volgens mij zijn ze dat ook.

