Deftige Dames,

Het spijt me (eigenlijk niet), maar ik voel me genoodzaakt met harde hand in te grijpen. Het gaat hier van kwaad naar erger. Uw laatste (vorige) lay-out bewijst het eens te meer, in plaats van jullie evenwicht te vinden zijn jullie volledig uit balans.

En ik wil deze interventie (het herstellen van uw blog in zijn oorspronkelijke staat) staven met harde bewijzen, ik publiceer hieronder uw bezoekersstatistieken van de laatste dagen. Als dit geen reden tot onrust is!

blogstatistiek.jpg

Alle facturen van Emile Ratelslang – ja, die u op mijn bureau deponeert, de mensen mogen ook weten wie er uw administratie afhandelt – heb ik geprotesteerd en zonet aangetekend teruggestuurd.

U wordt ook vriendelijk verzocht om onmiddellijk uw bureau en uw huis in de oorspronkelijke staat te herstellen om alsnog de reeds aangerichte schade in uw relatie met uw huisgenoten en uw talrijke lezers te herstellen. En om uw kleren aan te trekken. Het is geen zicht. Noch het één , noch het ander.

Elisabeth Donckers heeft me laten weten dat ze herstellende is, dus voor haar hoeft u het ook niet meer te doen.

Voilà.

