Ooohh! Geheel toevallig vang ik hier dat stokje van ‘Vandepotgerukte‘.  Ondeugend kereltje! Stokjes gooien naar Deftige Dames!

Maar ik laat me niet kennen natuurlijk, ik ben niet zo gauw van mijn stuk te brengen.

Wat wilde je later worden?

Als kind was ik heel bescheiden, verlegen zelfs. Ik had geen uitgesproken wensen, de dingen overkwamen mij gewoon. Het was mijn moeder die mij inschreef voor mijn eerste ‘Mooiste baby verkiezing’, mijn klasgenootjes verkozen me tot ‘wijste neus’ van de klas en een andere deftige dame drong ten stelligste aan  het hoofdredacteurschap van deze blog op mij te nemen.

Wat ben je uiteindelijk geworden?

Vooral Deftig.

Hoe zag de man van je dromen eruit?

Knap, intelligent, geestig, deftig, stijlvol, verfijnd, gevoel voor humor, attent, charmant, ondernemend, succesvol, voorkomend, begrijpend, ontwikkeld…

Wat is het uiteindelijk geworden?

De huisman.

Blunders die je in 2007 op je naam hebt staan?

Niets menselijks is me vreemd. Een deftige dame maakt ook wel eens een blunder. In coctailjurk op een barbeque verschijnen bijvoorbeeld, als de dress-code casual is of opgewonden vertellen over je blogstatistieken en reacties en niet beseffen dat dit voor sommige aanwezigen gevoelig ligt…

Maar niemand neemt mij ze kwalijk, want ik draag iedereen een warm hart toe. Ik kijk op niemand neer, zelfs al zijn ze minder deftig of dragen ze een hoofdoek of zo. We zijn allemaal mensen!

Drie dingen die je ongeloofelijk trots maken?

1.Mijn hoofdredacteurschap plus het bijhorende nieuwe visitekaartje! Mensen reageren telkens weer verrast als ik hen er eentje toestop, maar de titel ‘Head of the editorial  department” verandert mij niet, ik ben helemaal mezelf gebleven.

2.De ongelooflijke deftige lezers en hun reacties die deze blog mag ontvangen!

Drie mensen die je hiermee wil lastigvallen?

Blanche

Marie

Bianca

