Hoofdredactrice is een zware verantwoordelijkheid, laat dat duidelijk zijn.
Dat ze het beste voor heeft met de ‘Orde van de douchekapjes’, daar ben ik van overtuigd.
Haar proffesionalisme staat er, dat trek ik niet in twijfel.

Want, de hoofdredactrice is een eerbare dame.

Dat ze een drukke agenda heeft, dat staat buiten kijf.
Doorzettingsvermogen, wilskracht en creativiteit, dat zijn haar sterke kanten.
Hoe ze alles eigenlijk bolwerkt, dat vraag ik me af.

Want, de hoofdredactrice is een eerbare dame.

Ik kom hier niet om kritiek te spuien, dat is me te laag.
Ik ben enkel bezorgd om haar welzijn, daarvoor is ze me te dierbaar.
Te veel hooi op je vork nemen, dat is voor niemand goed.

Want, de hoofdredactrice is een eerbare dame.

Dat je het niet aankan, dat heeft niemand gezegd.
Ik kom hier niet voor mezelf pleiten, laat ik dat vooropstellen.
Een helpende hand die reik ik slechts aan.

Want de hoofdredactrice is een eerbare dame.

Misschien wordt het tijd voor een nieuwe wind.
Het is een uitdaging, geen stap terug.
U blijft een gewaardeerde redactrice.

Uw nieuwe hoofdredactrice, Nel

