Beste redactiemedewerkster Nel,

In een reactie op uw bericht van 21 oktober jl. was het onze bedoeling dat wij op de eerstvolgende redactievergadering zouden uitzoeken hoe we onze artikels kunnen publiceren onder onze eigen naam. Want wat is nu nog steeds het geval: bovenaan een artikel verschijnt nog steeds: “posted by gerda” en kan er pas onderaan de auteur vermeldt worden. Helaas is het er in de laatste vergadering om logistieke redenenen weer niet van gekomen.

Echter! Gezien uw wrevel over mij als hoofdredactrice, wil ik er op aandringen dat we dit probleem bij hoogdringendheid aanpakken. Zodat onze lezers meteen bij de eerste aanschouwing van een nieuwe posting kunnen uitmaken op ze dan wel door u, door onze derde medewerkster, of door mij geschreven is, en zodoende niet op het verkeerde been gezet worden om dan op het einde te moeten vast stellen dat IK het betreffende stuk NIET geschreven heb.

Neen, meer nog, zoekt u het zelf maar uit! Momenteel verhinderen belangrijke en drukke werkzaamheden me om me intensief met ons hobbyblogje bezig te houden.

U kan te rade gaan bij bestaande groepsblogs op het www. zijnde o.a. burgertrutten , hanenwurger en appelogen of raadpleeg omtersaaist voor de top 10 van de beste groepsblogs – waar wij in 2008 met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijk zullen in staan en zelfs winnen maar welke titel we dan zeer symphatiek zullen weigeren wegens beneden ons niveau – want ik heb tot nu toe geen idee hoe we dit kunnen bewerkstelligen. Misschien vinden zij u zelfs meteen zo sympathiek dat ze het hier direct in een reactie willen uitleggen!

Met achtingsvolle groeten,

Madame Commentatore aka hoofdredactrice groepsblog “Orde van de douchekapjes” aka Gerda

