Jongstleden was ik te gast op een Tupperware-party voor deftige dames. Sinds ik er mij de CheeSmart Junior, de Fris-N-Vers en de Hak-M-Snel heb aangeschaft verloopt mijn huishouden op wieltjes! Een mens vraagt zich af hoe hij het redde zonder de Bijdehand Rond of de MicroPop Ovaal

Maar ook dit handige snel-klaar-recept wil ik de moderne huisvrouw niet onthouden (copyright Tupperwarepresentatrice T VC):

-neem de kippenfilet uit de diepvries

-wikkel hem in een spekreepje

-verwarm circ. 10min in de micrigolf op de hoogste stand, gebruik hiervoor de Ultra-Plus-Ovaal, voeg GEEN vetstof toe

-giet het vrijgekomen sop weg

-plaats even onder de grill om een bruin kleurtje te verkrijgen

SMAKELIJK!!

Tip: houdt nog een paar uur warm in de Iso Duo, voor de late eters, handig in een druk gezin!

(iedere gelijkenis met bestaande situaties is niet toevallig, geen woord hiervan is verzonnen)

(bijdrage van “ons Irène“)

